Selasa, 5 Oktober 2010

Home » » ketibaan dajjal part 3

ketibaan dajjal part 3

bagi mereka mereka yang mendapati bahagian bahagian yang lepas agak mengelirukan,disini saya ulangi beberapa penjelasan.sebelum ini saya telah bincang bagaimana kita dikawal melalui 3 cara yang agak berbeza tetapi saling berkait.


jika kita tidak memahami kebolehan kita,kita tidak akan dapat memahami kepentingan sistem kawalan ini.jadi inilah konsep yang seharusnya kita faham.
semua benda adalah tenaga...
apabila kita memecahkan ukuran badan kita hingga ke jisim yang paling kecil,apakah yang kita akan jumpa?atom,elektron dan protons.
ini jawapannya :

apakah maksudnya ini??
ia bermaksud,pada bentuk yang paling asas terdiri daripada tenaga.
begitu juga dengan dunia ini dan alam sekitar disekeliling kita yang lain.ini bermakna bahawa allah telah menciptakan kita sebagai penyalur tenaga dimana kita boleh dipengaruhi oleh tenaga disekeliling kita,dan yang lebih penting lagi , kita juga boleh mempengaruhi tenaga disekeliling kita.
.
yang nyatanya,kita boleh mengeluarkan tenaga positif atau tenaga negatif
kita juga boleh dipengaruhi oleh tenaga positif dan negatif ini.
bagaimanakah ia berfungsi ??? jikalau kita mengeluarkan tenaga positif,tenaga ini akan bercantum dengan tenaga luaran yang sama jenis positif.ini mengekalkan kita dalam lingkungan tenaga positif  dan jikalau kita mengeluarkan tenaga negatif,tenaga ini akan bercantum dengan tenaga luaran dan mengekalkan kita dalam lingkungan tenaga negatif,mengembalikan semula tenaga negatif dan dari itulah disebutkan pepatah apa yang pergi akan muncul semula.jadi kita sebenarnya sedang dipengaruhi oleh tenaga persekitaran kita dan sebab itulah kita rasa nyaman apabila dikelilingi tenaga positif dan tenaga penyembuhan alam.dan tidak begitu nyaman apabila dikelilingi oleh tenaga bandar yang negatif dan hampir mati.
apabila kita memasuki sebuah masjid contohnya,kita terus akan merasa tenaga positif yang ada didalamnya.kebanyakan masjid membawakan kita dari satu pepatah yang berbunyi janganlah kamu bawakan bersama kerumah allah ini selain daripada ibadah dan zikir kepadanya.dan daripada ibadat inilah akan terhasilnya tenaga positif dan spritual ini dan dari sebab itulah juga mengapa 99% masjid dibina mengikut cara yang sama iaitu untuk menyalurkan tenaga positif ini.cuba perhatikan gambar ini iaitu tiang octagon dan kubah
 saya fikir hampir kesemua binaan masjid mempunyai samaada tiang oktagon dan kubah,atau dari pada masjid biasa dikawasan perumahan kita ,hinggalah ke masjid yang amat penting dan binaan ini tidaklah dikhaskan untuk masjid sahaja.
 mengapa kamu rasa ia sedemikan kerana octagon,kubah dan piramid adalah binaan yang paling kuat untuk menyalurkan tenaga.namun apakah yang menentukan tenaga apa yang disalurkan?jenis perbuatan manusia yang sedang diamalkan dalam binaan binaan tersebut.dan dalam kes bangunan kerajaan dan hak hak yang dimiliki oleh golongan elit,saya melihat bahawa banyak amalan atau penyembahan sedang berlangsung yang menyalurkan dan mengaut tenaga negatif.
dibalik tabir,golongan golongan freemansons bebas melibatkan diri dalam amalan amalan rahsia yang dibawakan oleh keturunan keturunan atau nenek moyang mereka.
dan ini menjadi asas asas mereka untuk menentukan tahap tahap keahlian yang dipanggil,greed . hampir kesemua bangunan yang dimiliki oleh golongan elit mengunakan apa yang dipanggil sebagai geometri ,kerana konsep ini telah diwarisi turun temurun oleh nenek moyang mereka.
 apabila kita memahami hubungan antara tenaga ,binaan arkitek,dan kta sendiri,kita akan mula memahami mengapa sesetengah bangunan dibina sedemikian.ok jadi sekarang apabila kita bercakap tentang stargate , apa sebenarnya kita sedang berbincang ? tahukah kita bahawa stargates adalah lokasi tertentu didunia yang dipanggil titik pertemuan . oleh sebab tenaga yang dihasilkan teramatlah banyak , apakah yang terjadi ialah golongan elit telah membina kebanyakan bangunan bangunan penting mereka pada titik pertemuan atau stargate ini.dan memandangkan golongan elit adalah pengikut syaitan , yang mempercayai bahawa iblis laknatullah adalah tuhan sebenar , kita sebenarnya sudah boleh memahami tenaga apa sebenarnya sedang disalurkan . atau jenis jenis benda benda yang sedang diseru dari amalan amalan kesyaitanan ini.
ahli ahli politik yang diupah oleh golongan golongan freemansons memperkenalkan ideologi manson . keahlian kumpulan rahsia freemanson terbuka kepada tentera perancis,pegawai pegawai tinggi dan jeneral . kesemuanya dipengaruhi oleh cara pemikiran golongan freemanson ini. 
dengan rakyat,ahli ahli politik,dan tentera perancis yang dalam kawalan freemansons,golongan freemansons akhirnya akan menyerang.
ideologi pemikiran freemansons ini telah lama giat berjalan dalam keadaan yang cukup rahsia tetapi berterusan dalam untuk menyediakan revolusi mereka.
 
apabila kononnya dipanggil bapa amerika yang berlabuh di batu plymouth,amerika.
mereka membawa bukan hanya golongan perancis malahan mereka membawa elemen freemansons dari eropah.
ketidakadilan yang sedang dielakkan oleh bapa amerika dieropah pada masa itu juga telah dijumpai diamerika dalam bentuk kezaliman rejim british untuk mengawal sepenuhnya tanah baru ini. freemansons mengunakan taktik sama yang digunakan oleh mereka untuk mengawal perancis 
walaupun kerajaan british dikawal oleh freemansons,peperangan kemerdekaan amerika 
merupakan satu tindakan yang sepatutnya dilakukan.
dan tentera tentera yang digunakan dalam peperangan tersebut telah bekerjasama untuk membantu freemansons bagi mencapai matlamat mereka
emosi orang eropah telah dimanipulasi dan telah bertukar menjadi kemarahan dan seperti perancis, kemarahan membawa kepada peperangan.
namun kali ini kesilapan peperangan yang lepas tidak akan berulang lagi.
kekalahan yang hampir dihadapi oleh gologan freemanson apabila berdepan dengan tentera napoli dieropah,memberikan gologan freemansons satu pengajaran.
pemerintah pemerintah yang menentang golongan freemansons ini mestilah mengikut agenda mereka.
cara paling efektif melakukannya ini adalah untuk memastikan pemerintah tersebut adalah seorang freemansons.
dan pemerintah yang mewakili amerika untuk menentang british,bukan lain dari presiden pertama amerika iaitu george washington!!!


pada 4 julai 1776 deklarasi kemerdekaan telah ditandatangani dan pada 17 october 1781 tentera british akhirnya telah dikalahkan.mereka menyerah koloni mereka kepada amerika dan juga negara pertama dunia yang berasaskan freemansons telah dicipta.satu negara yang mewakili freemansons dalam apa jua keadaan.
satu tanda kehadiran freemansons dalam negara amerika,jelas dapat dilihat pada duit  dolar amerika.
yang membawa gambar george washington sendiri.presiden freemansons pertama didunia.dan juga lambang freemansons dibelakang duit itu yang kononnya dipanggil mata satu yang maha melihat. dan pemerintah dunia baru telah dilahirkan.untuk menghormati para firaun yang terdahulu dan khususnya untuk firaun terakhir mereka yakni al masih ad dajjal.
kesemuanya ini diramalkan oleh ketiga tiga agama suci dan nabi nabi kita . kita semua sepatutnya berada pada pihak yang sama , melawan musuh utama kita. namun yang demikian,ia tidak berlaku sekarang.

Related Posts by Categories



0 ulasan: